Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 30 december 2017

Jag skolkar från redigeringen idag.


Som ni ser så återstår det lite att göra här hemma och jag tar helt enkelt tag i det idag istället. Ikväll ska vi fira Linnea som fyller 23 så det passar bra att rensa klart nu så är det fint i morgon, när jag ska tvätta och jobba - haha. 
Det är mitt nyår, men jag har valt det själv och tackat nej till inbjudningar. Jag är jättegärna hemma på nyårsafton. 
Tidigare inte minst för Misses skull, men i år är det för min egen. Jag har väl vant mig vid det, antar jag.

Det var den rapporten näst sista dagen på det här året.
Wohoo.

1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Det är skönt att vara ensam när man valt det själv!