Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

(23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy)

DECEMBER
(9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln)
(15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln)
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


måndag 7 augusti 2017

Jag står bakom mitt skrivbord och skriver,

men inte är det som soffan, inte.
Men. Med praktiskt övning skapar man nya vanor, det vet jag ju, så jag står kvar.

Det går trots detta framåt. Jag vet fortfarande inte vad det landar i men kan konstatera:
1. Det är kul att jobba.
2. Det är kul att jobba med något lite annorlunda.

I morgon ska jag fortsätta skriva och dessutom peta mer i ett synopsis.
Många böcker blir det ...

Jag har också börjat titta på Game of Thrones. Är på avsnitt i fem i första säsongen och än är jag inte såld, men jag ska se alla avsnitt (10) utan att spola mer än vid de värsta scenerna (som när djur far illa) sen får vi se om jag har fastnat eller inte.
ALLA jag känner ser den och är lyriska så jag måste ju ge den en reell chans. Det är fusk att spola sig igenom avsnitt som jag har gjort tidigare så nu SER JAG på allt (utom djuren då.)

Det var väl det.
Nu ska jag se ABBA (repris på etan.)



Inga kommentarer: