Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 27 januari 2017

Som vanligt har vi bokat biljetter sedan länge,

Simona och jag. (Men ingen bokning var längre än den till Phantom of the Opera, vill jag bara säga. Jag tror Simona bokade ett år innan).
Nu ska vi i alla fall se Book of mormon. Min tredje föreställning av samma musikal. Jag såg den i New York för två år sedan och i London med Jonathan för ett och ett halv år sedan.

Den svenska premiären var igår och den får strålande recensioner i Expressen.
Och i Aftonbladet.

Vi ska se den i mitten av februari och jag längtar!

Bild lånad av Aftonbladet. Tack!






Inga kommentarer: