Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 12 september 2016

Så där ja.

3 500 ord senare är jag igång med åttan och det känns finfint.
Peppar peppar peppar så är nacken perfekt idag. Åtta dagar senare har spärren släppt, precis lagom till starten av det nya projektet. Kunde inte bli bättre, faktiskt.

Men nu är jag helt slut, som jag oftast blir när jag skriver mycket och länge, alltså är det dags för mat. I morgon är jag på det igen, och kan förhoppningsvis dessutom träna.
Det vore magiskt!

Jag älskar höstar.
Hurra!


1 kommentar:

cyndi sa...

Höstar är bra tider.
Skönt att du skriver igen och att nacken funkar.
Hurra på det.