Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 2 september 2016

Veckan tredje träningspass.

Idag dans, med väldigt mycket armviftande. Fortfarande för mycket så något mer sådant pass blir det inte, istället håller jag mig till core och jympa.

För övrigt har jag sovit urdåligt i natt och tror att det beror på allt kaffe jag hällde i mig igår. Vaknade 3 och kunde verkligen inte somna om mer än en snutt här och där.

Alltså måste jag ta en eftermiddagslur trots att solen skiner och att sommaren aldrig verkar ta slut på riktigt.
Mörkt svalt sovrum, en tv som brusar i bakgrunden och huvudet på kudden.
Vilken grej!

Go natt.

Inga kommentarer: