Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 28 maj 2016

Jättereportage i Bohusläningen

är ju hur roligt som helst.
Jag var med när jag släppte Casanova för sju år sedan, me ingenting sedan dess.




Idag är det sista stoppet på min turné och jag har en stark känsla av att vilja gå i idé efter det. 
Maj har var en enastående månad på alla sätt och vis men nu är det dags att vända inåt och bara göra små korta utflykter i det vanliga livet.
Jag hoppas förstås att jag får fler möjligheter att prata om min nya bok, men just nu när inget är inplanerat kan jag ju lika gärna ägna mig åt nya manus. 

Hoppas att ni får en störtskön helg!

2 kommentarer:

Linas drake sa...

Fina bilder i Bohuslänningen. Det låter som om du har haft en lite hektisk period. Hoppas du får en skön lite lugnare tid nu då, och så hoppas jag att ditt öga snart blir bra igen.

Robert W sa...

Vad roligt!