Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 17 mars 2016

Har träffat Nisse,

promenerat långt i finfint Stockholmsväder och nu är den här dagen slut, typ.
Jag måste nog börja skriva igen. Semester är trevligt men nu räcker det nog snart.

Just det.
Vi gick förbi postmuseet i Gamla stan.
Min fotograf Anna-Lena Ahlström (och Simonas) har fotat de nya frimärkena på Kungafamiljen, så jag kollade på dem där och köpte tre att spara (för 21kr).


Det var väl det en torsdag i mars.