Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 18 april 2015

Väldigt fina körsbärsträd

Jag har.inte sett dem tidigare
Inte Nisse heller.
Men nu vet vi hur fint det är, även om det var trångt att vandra under dem idag.

3 kommentarer:

Shamrock sa...

Men hur har du kunnat missa dem? Visst är de fina

Anonym sa...

Å jag var i Stockholm i början av veckan, och då hade ett träd börjat slå ut. Sååå fint!

Izabella sa...

Så otroligt vackert!