Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 16 april 2015

Joshua and I

Radin. En världsartist. Tydligen,  säger jag som aldrig harde hört talas om honom, men Jonathan var väldigt imponerad.
(Han var mycket sympatisk, vill jag gärna tillägga.)
Nu tror jag faktiskt att jag måste sova en stund. Gud, så skönt.
(känner inte igen artister, måste sova mitt på dagen. Gammal är vad jag är. GAMMAL. Att jag har köpt nya numret av Amelia säger inte dugg eftersom jag har köpt M-magasin också).

4 kommentarer:

Ezter sa...

Jag visste inte heller vem han var! Men jag är ju ett par år äldre...

Shamrock sa...

Nu har jag kollat på programmet och du var jättebra

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack!!

suziluz sa...

Jag ÄLSKAR Joshua Radin!! Om jag inte skulle gifta mig med H hade jag lätt kunnat stalka Joshua, på den nivån är det. Åååh!