Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 5 mars 2015

Så är hon då ute och flyger,

min femte bok.
Den handlar om Sara Raphael(52) och Jessica Romin (53). Bästa vänner sedan gymnasiet.
Sara, som är motvilligt nyskild, skriver reportage och håller föreläsningar om sina reseäventyr - och Jessica är författare och singel sedan evigheternas evighet.

Jag tycker hemskt mycket om den här boken.
Hoppas att ni gör detsamma.

8 kommentarer:

Simona sa...

Åh så roligt!

Shamrock sa...

Härligt. Just nu är jag hemma och är sjuk men jag hoppas ändå kunna ta mig till Farsta på lördag och få tag i ett signerat ex

Åsa Hellberg sa...

Shamrock, jaaa! :)

Ezter sa...

Det tror jag säkert, tycker mycket om dina andra böcker så...

Anonym sa...

Jag ska definitivt försöka ta mig till Farsta på lördag:) Mia

Åsa Hellberg sa...

Mia; JA, vad roligt!

Anonym sa...

Jag har fått meddelande om att den är på väg till min brevlåda. :)
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Då hoppas jag att du tycker om den, Sanna!