Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 17 mars 2015

När mamma plaskar i vattnet

ska jag sitta här och redigera Gloria.
Vi åker första maj.
Tjohej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser varje dag men kommenterar väldigt sällan men kunde inte låta bli nu. Tror nämligen att det är samma hotell jag firade min 50-årsdag på. Det roliga är att jag tänkte tipsa om det när du skrev att du skulle åka till Cypern men tänkte att du säkert visste vad du sökte efter. Ett jättemysigt hotell vid fikonbukten med toppenutsikt som synes ;-) Ha det så fint!
/MoM

Simona sa...

Lovely!
Hälsa mamma!

Ebba Range sa...

Ska tänka på dig den 1 maj - då åker jag norröver mot mitt älskade Dalarna/Hedemora.
I min tvåa finns något hemskt beskrivet som hände på Cypern ... men nämner varken den ön eller Hedemora ... har 'tagit' en annan medelhavsö istället och hittat på ett namn som inte finns på den lilla staden i Dalom.
Ha det allra bäst på resan!