Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 7 mars 2015

Alltid lika roligt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till en jätte fin och rolig bok med många igenkänningsfaktorer. ;-)

Grattis från Eva-Lis

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack, Eva-Lis!

Shamrock sa...

Försökte lägga upp bilden jag tog på min platta men då såg det ut som att du var i en spegel i lustiga huset. Nu har jag gjort det på datorn och då ser du ut som du ska, inlägget kommer imorgon

Åsa Hellberg sa...

Shamrock. Haha, tack för att du kom och krya på dig!

Robert W sa...

Vilken bild! Du ser ut som en tonåring!

Åsa Hellberg sa...

Robert; ja, tyvärr. Det är min kamera som tar bort alla linjer.

Anonym sa...

Det ska bli såå roligt att läsa boken=D
Tack för att du tog dig tiden att prata bort en stund. Stort Grattis till ännu en bok=D
Kram Maria/Mia

Simona sa...

Herregud, tänk att det redan gått ett år sen förra gången, helt GALET.