Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 24 oktober 2014

På det direkt.

Eftersom jag också har små ärenden jag behöver göra idag, så drar jag igång mina fyrtio sidors redigering utan att först lusläsa varenda internetsida jag gillar.
Till skillnad mot många andra fastnar inte jag på sociala medier, är rätt dålig på dem utöver bloggen, nej jag tittar på kläder (!)
Svindyra, lockande, välsittande kläder. Och skor. Och väskor.
Till exempel här, här eller här.

Dagens snyggaste är den här.





Från Schutz.
1300 kronor.
Finns också i svart.

Vi hörs sen.
Jag ska till Toscana (alltså mentalt. Bok, ni vet.)

6 kommentarer:

Emmelie sa...

Skorna!

Iza sa...

ÅH! Ord överflödiga.

Åsa Hellberg sa...

jag vet!! :)

Anonym sa...

Den skon kändes som den var din.
Jag hade kunnat tänkt på dig om jag såg den i butik.
Ibland är det så för mig att jag tänker på någon person när jag ser ett klädesplagg eller en sak.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sanna; åh, den borde i alla fall bli min! :)

Izabella sa...

WOW! Älskar skor, har många men aldrig tillräckligt många :-D Jag kan bara inte få nog av skor.