Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 21 oktober 2014

Det här är

den vackraste kvinnan jag vet,  Jennifer Lopez.
Jag läser senaste Elle och tar det väldigt lugnt efter en dag av research (fantastiskt) och fika med mig själv.
Ikväll ska jag se på någon film från sf-anytime. Återkommer om vilken det blir!

Älskar den här tisdagen!

3 kommentarer:

Simona sa...

ÄLSKAR J-Lo.
Har du sett Out of sight med henne och Clooney? Jag kan se den hur många gånger som helst, kemin mellan dem är helt magisk.

Kati sa...

Jag håller med, hon är fantastiskt vacker. Det räcker med att se henne i videon till Ain't it funny... https://www.youtube.com/watch?v=GSLSwwkLRW0 Och jag gillar faktiskt de jag sett av hennes filmer.

Åsa Hellberg sa...

Ja, jag har sett den men tack för påminnelsen, borde föstås se den igen.

Kati; se den Simona tipsade om, den är jättebra och Clooney är ... söt.