Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 16 oktober 2014

Hittills har Sonja kommit ut på sex andra språk.

Känner du någon som har Holländska, Italienska, Norska, Tyska, Polska eller Danska som hemspråk.
Det skulle vara roligt att få ge bort ett ex av varje, men bara om de blir lästa! 
Anmäl intresse i kommentarsfältet, jag skickar bara inom Sverige.
Hej hopp, först till kvarn.


15 kommentarer:

Ezter sa...

En danska är en av mina närmsta väninnor :)

Åsa Hellberg sa...

Och hon har inte läst?
I så fall maila mig! asahellberg100@gmail.com

cyndi sa...

En polsk till min kompis?

Mia Öhrnell sa...

Jag känner en norska som jag jättegärna skulle vilja ge böckerna till! Hon älskar böcker och är i samma ålder som Sonja och hennes väninnor.

Åsa Hellberg sa...

HUrra! Cyndi och Mia, maila adresser. asahellberg100@gmail.com.

Då återstår den tyska, holländska och den italienska!

Yohannah Leidefors sa...

Får man önska sig den på Italienska till sig själv! Läst den på svenska och älskar den. Försöker nu lära mig italienska.

Ciao

Fru Venus sa...

Fantastiskt! :-)
Fattar inte att finnarna inte köpt böckerna, de skulle älska dom!

Åsa Hellberg sa...

Yoannah; jag vill så gärna ge den till en italienska! Men om jag inte hittar någon så är den din.

Åsa Hellberg sa...

Återstår italienska!

Åsa Hellberg sa...

Venus; det kanske kommer. Hoppas! :)

En lisa i livet sa...

Den holländska finns alltså inte kvar? Har en holländsk väninna som jag tappat kontakten med. Tror att hon skulle älska den. Om inte annat så kan det förhoppningsvis leda till lite tätare kontakt oss emellan igen.

Yohannah Leidefors sa...

Hoppas du hittar en italienska. Annars vet du var jag finns :)

Kati sa...

Jag har en italiensk väninna som skulle älska den! Perfekt julklapp!

Åsa Hellberg sa...

Topp Kati, maila mig en adress!
asahellberg100@gmail.com

Åsa Hellberg sa...

Nu finns det inga böcker kvar!