Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 16 juli 2014

Bilder.

Jag försöker föra över bilder från min Sonytelefon till Mac och det går helt enkelt inte.
Grrrrr.

Nu har jag i alla fall fått tag på en som jag kunde lägga på Facebook.
Kolla in resten här hos Simona! 

Har ni sett så fint vi har haft det idag;
Katarina Bivald (som har skrivet den fantastiskt framgångsrika "Läsarna i Broken Wheels rekommenderar",
Simona Ahrnstedt (som kommer med sin fyra - En enda natt - om bara några veckor!!)
och jag, Åsa Birgitta Hellberg (som jobbar på med att stryka en stor del av en princip färdig femma.)

Alla jobbade vi med alster som kommer på Forum förlag under 2015.


En helt underbar dag i Stockholm skärgård.
Katarina; tusen tack för att jag fick följa med!




3 kommentarer:

Simona sa...

Helt otroligt egentligen vad bra vi hade det!

Simona sa...

Du, man kan googla "föra över bilder från sony till mac" - det kom upp många olika tips och råd!

Åsa Hellberg sa...

Jag vet, och jag laddade ned nåt som inte ville funka ... provar i morgon igen:)