Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 16 juni 2014

Nej, UPS, jag ringde er! Ni ljuger i er information om sändningen.


Det är totalt skitsnack att ni har kontaktat mig och fått ytterligare information.
Skitsnack.

Jag vaknade lite för tidigt idag för att vara på ett strålande humör direkt, jag förmodar att det tar ungefär en kopp kaffe till innan jag är en trevlig människa.
Tur då att jag är ensam hemma när jag hittar lögner om min UPS-sändning som jag skulle ha fått i fredags.

Å andra sidan gläds jag över en inledning till min nästa roman.
I alla fall tror jag det. Jag ska fundera lite till.
Första juli börjar jag arbeta igen. Dels med Sara men dessutom med det nya.
Tjoho, nu blev jag genast gladare.

(Men UPS, ni kan dra något gammalt över er.)

1 kommentar:

Ezter sa...

Spännande med ny bok på g :)