Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 11 april 2014

På söder.

Vi ska se på dans, i alla fall om jag får bestämma.
Jag är otroligt trött och lite pipig, och hoppas förstås att ALLA tar hänsyn till det. Jag äter en glass och hoppas att det får mig muntrare.
Toodeloo

2 kommentarer:

Martina sa...

Hej Åsa,
Jag köpte din bok Sonjas sista vilja och igår började jag läsa den. Sträckläste den på en dag, vilken underbar bok!! Nu sitter jag här och känner mig lite tom, sådär som man gör när man läst ut en riktigt, riktigt bra bok. Tack för att du förgyllde min fredag!

/Martina

Åsa Hellberg sa...

Hej Martina och tusen tack!!

Ps, känner du dig alldeles föör tom så finns ju fortsättningen Sonjas hemlighet. Och den sprillans nya "En liten värld." :)
Kram och tack igen.