Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 7 mars 2014

Snyggt skyltfönster i Farsta

5 kommentarer:

Helena sa...

En likadan (fast mindre) ligger nu på mitt soffbord och bara väntar på att bli läst. Tack så hjärtligt ännu en gång. :) Jag till och med förlät brevbäraren för att hon väckte mig eftersom hon inte fick in brevet i inkasten. :D

Anonym sa...

Snyggt!!

Ezter sa...

Mycket fint! Blir sugen på att läsa den! Lycka till!

Snäckskalsdalen. sa...

Det måste kännas helt fantastiskt! Eller stannar du till och tänker, vem är det, hon ser bekant ut....?
Så roligt!
Och nu hade du en sån där "följa" funktion också. Bra!
Kram

Åsa Hellberg sa...

Det är förstås helt galet alltihop!
Men roligt som tusan.