Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 21 mars 2014

Nämen, jag drar väl nu då.

Det serveras tacos ikväll. Extremt påhittigt, måste jag säga.
Nisse ska få en öl, en superfin flaska som jag fick på releasen, men jag tror att det är alkohol i så jag ger den vidare till någon som uppskattar det, så får jag provsmaka.

Ska vi säga så?
Fredag kväll?
Är det inte grymt?

2 kommentarer:

Ezter sa...

Fredag är alltid bra och tacos är himla gott!

Robert W sa...

Också blir det ju Let's Dance! Fredagen är räddad!