Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 6 mars 2014

Mamma är här med en sprillans Kupé som hon tog med från tåget.

Mina böcker har aldrig varit med i någon reklam tidigare så den här Storytelannonsen känns jättestor för mig.

4 kommentarer:

Ezter sa...

På fredag ska jag läsa Kupé!
Stort med reklam!

Simona sa...

Måste säga att det är väldigt roligt att titta på dina olika omslag.
Imorrn smäller det!

Wohooo!

Åsa Hellberg sa...

Ezter; vad kul!

Simona; det är kul att alla verkar ha tolkat den så olika (även om Tyskland och Holland verkar vara rätt överens.)
I morgon. Hurra!

Hanna Lans sa...

Om några timmar sitter jag på tåget och får också läsa Kupé! Ses imorgon!