Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 23 mars 2014

Direkt från Birka

Det här är ingen vanlig hytt.

5 kommentarer:

Kati sa...

wow! :D Själv ska jag fortsätta läsa din bok ikväll!

Simona sa...

Oh no, nu kommer du bli en sån där DIVA.

:-)

Simona sa...

Oh no, nu kommer du bli en sån där DIVA.

:-)

Ebba Range sa...

Inte som den jag beställde alltså ... det var en insides 2-bädds för en person ...
Men jag vet ju inte hur den ser ut - jag blev ju kvar hemma.
Ha det allra bäst nu, vid middagen och imorgon ... det gör inget om du saknar mig yttepytte lite.

Helena sa...

Vilket underverk till BH! Nu blir jag lite nyfiken vilken sort det är. Kan behövas i det här hushållet. Tacksam för tips. :)