Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 14 mars 2014

Det går bra för En liten värld i ljudboksformat också,

kolla här, och bara därför tänker jag lotta ut TVÅ exemplar på CD.

Inläsare är Kerstin Andersson, som har fått jättemycket beröm för sin inläsning av Sonjaböckerna.

Så. För att vara med gör vi som vanligt.
Om du vill lyssna på En liten värld på CD så skriv ditt namn i kommentarsfältet.
Vinnarna dras söndag kväll.
Tjoho!

15 kommentarer:

Anna sa...

Jag har nyss beställt boken från bokklubben, men ok då, jag är med. Tävling är tävling, och alltid kul.

Eva Palm sa...

Jag är gärna med i utlottningen :)

Mia Öhrnell sa...

Jag lyssnar på ljudbok varje dag påväg till och från jobbet. Risken är väl att jag blir sittande på parkeringen hela dagen men jag chansar gärna på det. Jag vill vara med!

Ethel sa...

Den kommer att passa när jag är ute och springer :)

Jeanette sa...


Vill gärna vara med i utlottningen av din ljudbok. Har ej lyssnat på ngn bok och nån gång ska det ske-varför inte Åsas senaste bok:)

Jeanette sa...


Vill gärna vara med i utlottningen av din ljudbok. Har ej lyssnat på ngn bok och nån gång ska det ske-varför inte Åsas senaste bok:)

cyndi sa...

Aldrig lyssnat på en bok.
Men jag vill gärna testa.
Så jag köper en lott!

Fast jag måste ha bläddervarianten också :-)

Brittmari sa...

Vill gärna vara med i utlottningen!

Anonym sa...

Jag vill alltid vinna :) och ljudböcker har blivit något av mitt signum. Om jag blir en av de lyckliga vinnarna så hoppas jag på att den är signerad :)

Kram Ann

Unknown sa...

Margaretha Bergman heter jag och vill gärna vara med i utlottningen :)

Unknown sa...

Vill gärna ha den i ljudformat, har lite svårt med bokform just nu.. ser med spänning fram emot denna, gillar verkligen böckerna om Sonja m fl =)))

Unknown sa...

Vill gärna ha den i ljudformat, har lite svårt med bokform just nu.. ser med spänning fram emot denna, gillar verkligen böckerna om Sonja m fl =)))

Ebba Range sa...

En liten värld som ljudbok skulle vara optimalt nu när jag ska packa ner hela mitt hem ... hinner inte läsa fastän jag vill!

Christina Romare sa...

Hej Åsa
Jag vill va med i utlottningen, missa Farsta 8e jag blev så ledsen
Kram Christina Romare

Anneli Stålberg sa...

Jag vill vara med och vill väldigt gärna höra på "En liten värld".