Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 26 februari 2014

Ny blogg, ny bok, men inget annat är nytt under Farstasolen.

Men jag kan bara inte heta coaching längre.
Jag har ju bytt jobb. Är författare på heltid. Över detta faktum är jag lika delar stolt och förvånad, men det är i alla fall därför det ligger böcker både till höger och vänster här.

För övrigt, när jag inte gör bloggsidor som baske mig tar en helt dag, trots mallar .... så jobbar jag på.
2015 års Hellbergsresease redigeras, medan året bok rullar ut.

"En liten värld."
Jag är så oerhört stolt och glad över den boken.

8 kommentarer:

Kati sa...

wow, jag är den första att kommentera!! Hurra för ny blogg, jättefin är den med!

Simona sa...

Tjusigt Hellberg!

Liz Wennberg sa...

Fin!

Hanna Lans sa...

Ok, nu har jag bytt till den här adressen istället!

Unknown sa...

Ser framemot att följa dig här :)

Unknown sa...

Ser framemot att följa dig här :)

Mia S sa...

Åh jag följer med hit!
Måste ju följa succéförfattarinnans öden och äventyr.
Jag har ju varit med från första början (nästan) så varför sluta nu när du så galant lägger Europa och resten av världen för dina fötter.
Hurra vad du är bra :)
Kram

Åsa Hellberg sa...

Välkomna hit, hurra!